Gilbert Bécaud - Olympia: Spectacle Rouge
Becaud was a French singer, composer and actor, known as 'Monsieur 100.000 Volts' for his energetic performances. His best-known hits are 'Nathalie' and 'Et Maintenant', a 1961 release that became an English language hit as 'What Now My Love'. He remained a popular artist for nearly fifty years, identifiable in his dark blue suits, with a white shirt and 'lucky tie'; blue with white polka dots....