Going Vertical
Going Vertical, also known as Three Seconds is a 2017 Russian sports drama film directed by Anton Megerdichev about the controversial victory of the Soviet national basketball team over the 1972 U.S. Olympic team, ending their 63-game winning streak, at the Munich Summer Olympic's men's basketball tournament. Upon its release on 28 December 2017, Going Vertical achieved critical and commercial success.