Golden Wedding
Remastered version of the film 'Golden Wedding,' a drama in which Carmen and José Antonio celebrate their golden wedding anniversary at their mansion in the company of their numerous descendants. Suddenly, Genoveva, who caused problems in their marriage 25 years ago, arrives.