Good News
Tommy (Peter Lawford) is Tait College's quarterback and the biggest heartthrob on campus; unfortunately, his preoccupations with football and girls leave little time for studying. With an important game on the horizon, Tommy flunks a test. The college refuses to let Tommy play unless he retakes the test and gets a decent grade. Bookish student Connie (June Allyson) is enlisted to help; when they begin to hit it off, another seductive Tait coed grows jealous and decides to butt in.