Graham Greene: I'm Just Me
In a therapist’s office, a struggling actor—sporting the literal head of a wolf—seeks guidance from a five-star rated, fox-headed psychiatrist who won’t stop answering an absurd parade of ringing phones. As the session spirals into a comically surreal commentary on the anxieties of artistic ambition and self-worth, the patient starts to question the legitimacy of his therapist’s rave reviews —until the mask slips and reveals none other than legendary actor Graham Greene.