Grouplove - I'm With You
The concert documentary 'I'm With You' follows the band Grouplove as they play a series of shows in NYC around the release of their new album. Weaving live music with documentary scenes, the film traces the history of the band and explores the unique interpersonal dynamics that make the group so special.