Guy Ritchie's Revolver
Jake Green serves seven-years in prison for a crime he did not commit. Upon his release, he defeats crime boss Dorothy Macha in a casino game and wages a war against Macha to settle his scores. From Guy Ritchie the explosive director and writer behind smash hits such as The Beekeeper, The Gentlemen, Wrath of Man, The Covenant, Sherlock Holmes and Snatch comes an action packed extravaganza lead by the one and only Jason Statham with Ray Liotta (Goodfellas), Mark Strong (The Kingsman: Secret Service), Vincent Pastore (The Sopranos) and Andrè 3000 (Four Brothers) .