Hampstead
Though Emily and Donald live in the same London neighborhood of Hampstead, the worlds they inhabit could not be more different. Emily is an American widow occupying a posh apartment she can no longer afford, and Donald is an Irish loner who lives off the land in a makeshift cabin and wants nothing more than to be left in peace. When his home is threatened by real estate developers, Emily believes she has found her new cause -- but gets more than she bargained for when romance blossoms.