Harry Connick Jr.: In Concert - On Broadway
This musical release from New Orleans jazz musician Harry Connick, Jr. captures a live performance by the singer, recorded at the Neil Simon Theatre on Broadway in July of 2010. Some of the songs that Connick plays with his Big Band in the concert include 'We Are in Love,' 'Recipe for Love,' 'The Way You Look Tonight,' and more.