HASSAM: WHY ME?
Why did I get a mother who scolds me for everything? A wife telling me what to do? And even a disease that has no cure? Those are some of Hassam’s existential questions. This great Colombian humorist gave life to famous characters like Rogelio Pataquiva and Próculo Rico and now he faces the challenge of using humor to get the best out of his adverse circumstances.