Heart Beat
In 1957 Jack Kerouac published On The Road, a book that defined a generation--and forever changed the United States. Academy Award Winner Sissy Spacek stars with Nick Nolte and John Heard as Carolyn and Neal Cassidy and Kerouac, the three friends whose road trip across North America in a manic, obsessive burst of sexual liberation, alcohol, love and hate formed the subject of On The Road.