Heroic Charge
Sovietic Union. During Second World War, the third Savoia Cavalry reaches a deserted village, but a patrol is welcomed by gunshots. After the initial opposition, the Italian military create a good relationship with the local population, but suddenly it comes the order to leave towards action lines, threatened by the enemy.