Hidden Japan
The culture of Japan is incredible, from bloom festivals to ultra-modern cities. But there are also more than 130 mammals and 600 bird species dwelling in Japan’s 6,852 islands. This island chain is long enough to span climate zones, providing a huge range of habitat.