Hide and Seek
When a man falls deeply in love, he's ready to do whatever it takes to win her heart and her father's approval. There's a catch, however. To earn her hand in marriage, he must live under her father's roof for three intense months of training. What begins as a simple sacrifice for love soon turns into a game of endurance, secrets and unexpected lessons.