Hint of Love
A cookbook literary agent with culinary training is tasked with helping elevate the brand of a food channel personality known for his convenience-oriented recipes. However, as the agent works with her client on a new cookbook, playfully clashing over everything from ingredients to tastes, she must choose between following the directions or her heart.