Hope Springs
Long-married couple Kay (Meryl Streep) and Arnold (Tommy Lee Jones) love each other, but after so many years together, Kay feels the need to spice things up and reconnect with her husband. Hearing of a renowned marriage counselor (Steve Carell) in the town of Great Hope Springs, Kay manages to persuade her stubborn mate to attend a retreat with her. As they shed their bedroom hang-ups, Kay and Arnold find that the real challenge is reigniting the spark that originally brought them together.