Hot Pursuit
Dan arrives too late for his girlfriend's family's plane to the Caribbean. He gets the next. Once there, Dan's hot pursuit of his girlfriend includes 3 friendly locals, a dubious yacht skipper, corrupt police, hijacker, pirates etc.