Hot Summer Nights
Daniel Middleton (Timothée Chalamet), a likable but socially awkward recent high-school graduate, is spending the summer before college visiting his aunt on Cape Cod. Neither a "townie" nor a wealthy "summer bird" dropping in for the season, Daniel struggles to find his place-until he meets Hunter Strawberry (Alex Roe), the local bad-boy who peddles marijuana to well-off vacationers when he isn't protecting his younger sister McKayla (Maika Monroe) from overzealous male suitors. Sensing an opportunity, Daniel persuades Hunter to go into business, dealing weed up and down the Cape together as the summer heat intensifies. Newly confident, Daniel falls for McKayla, keeping their relationship secret until it becomes explosive.