House On the Hill
Based on a true story, HOUSE ON THE HILL is a true crime melodrama with strong horror elements, chronicling the outrageous 1980s murder spree of serial killer Leonard Lake, who would target, kidnap, rob and kill people -- and even whole families. Sonia, the only survivor of Lake's killing spree, teams up with a private investigator to help him locate a woman who disappeared into Lake's compound. In the process, Sonia recounts the horrors of the house, where Lake and his accomplice would force her to videotape the killings.