How To Murder Your Wife
Jack Lemmon stars as a successful, single cartoonist who, after attending a bachelor party, wakes up married to an Italian beauty. What's more...she doesn't believe in divorce. Now, how does the ultimate bachelor get rid of her? Murder, of course.