Howard Jones: Engage
ENGAGE is centred around Jones' live show, first performed in November 2013 at London's Shepherds Bush Empire, to celebrate the 30th Anniversary of his career. The groundbreaking concept, which includes a vast array of influences that have shaped his work, incorporates the audience's participation through audio-visual elements and the use of apps. It's a celebration of arts seen through Howard's eyes, using all the expressions he loves the most: music, ballet, contemporary dance, cinema and philosophy.