Hypnosis To Be Happy
Pilar and Felipe are lonely beings who have not been able to find love or their place in the world. Right after they meet Felipe boldly proposes marriage. Pilar outright refuses and their friendship shifts in a different direction. On a short trip to the simplest of places, Felipe shares his most intimate mantra.