I Care a Lot
I CARE A LOT follows Marla Grayson (Rosamund Pike), a highly successful legal guardian with a knack for exploiting the law to her financial benefit. After discovering her seemingly innocent new client (Dianne Wiest) harbors dangerous secrets, Marla and her partner (Eiza González) come to find they have unknowingly triggered a battle with a ruthless adversary (Peter Dinklage).