I Sell the Dead
Arthur Blake (Dominic Monaghan) is about to be executed by guillotine for the crime of grave robbing. But before he faces the blade, he agrees to confess to Father Duffy (Ron Perlman) in the hope that the priest might be merciful enough to spare his life. Arthur tells his life story to the priest, which begins with him stealing valuables from the deceased as a youth. But as he relates his battles with zombies, ghosts and other fiendish ghouls, his tale takes a turn for the supernatural.