Island of the Dolls
After the mysterious 1950's murders that happened on the infamous "Island of the Dolls", a modern day British journalist has been assigned to research and uncover the truth of the unspoken event. With the assistance of her photographer friend and several locals, they travel to the mysterious island and soon discover the danger that awaits them.