I'll Find You
Catholic opera singer Robert Pulaski and Jewish violin virtuoso Rachel Rubin dream of performing together at the legendary Carnegie Hall in New York City. When the German invasion of Poland tears them apart, Robert vows to find Rachel at any cost.