In Gora
Skiers and snowboarders from the Picture Family join Val and Tim, who define themselves as "a modern nomad couple", for a road trip through Europe. Aboard their retrofitted American school bus that they have entirely renovated into a big eco-friendly campervan, Val and Tim travel the world and chase powder along the way.