In Line For Anne Frank
Rain or shine, storm or chill; all year long the world is queuing up to see the Anne Frank House in Amsterdam. Who are all these visitors? Where are they from? And why are they here? This film watches the queue through the course of the four seasons, in search of stories from all over the globe.