In My Dreams
Tradition has it that if you throw a coin in the Hayward fountain you'll dream about your true love for seven nights. You have just seven nights to turn dreams into reality. Natalie and Nick separately throw coins in the fountain and the coins land on top of each other. Can they make magic come true?