In the Sub for Love
She is a tactical submarine officer. He is a steward. They meet on a stopover. But their budding love is suddenly cut short. And here he is, hanging on! Following her! Who sticks to her! As if anyone had time to fall in love aboard a military ship! But the Pacific Ocean isn't big enough to discourage him. Nor is the Arctic Ocean. The world is so small when you love each other so much...