Ingrediente: A Restaurant Uprooted
Ingrediente, follows Chef Drew Deckman running his successful table to farm restaurant, when he was forced to shutter operations due to the pandemic. Its a hero 's story as Deckman cooked everyday feeding his staff and their families, and cooked for 200 local fishermen and their families every week. His story represents what all restaurants had to face during uncertain times.