Inherent Vice
Inept pot-smoking private investigator Larry 'Doc' Sportello cruises 1970s Los Angeles in search of easy money, free love and laid-back good times. But when his ex-girlfriend goes missing, Doc takes on his most baffling case ever and journeys into the dark heart of the City of Angels to get her back.