Inside the dream Mugler
Revolutionary fragrances, Haute Couture and spectacular shows: in the world of luxury, Thierry Mugler broke every code. Enter into the backstage of the House: from treasured archives to new creations, from the conception of a new fragrance to designing a ready-to-wear collection with Casey Cadwallader, Mugler Fashion Creative Director, to a frenetic catwalk.