Israel: Extremists in Power
The current Israeli government is the most right-wing in the nation’s history. Prime Minister Benjamin Netanyahu is in coalition with far-right parties whose racist and violent discourses are poisoning Israeli politics. A focus on two extremist ministers: Minister of National Security Itamar ben-Gvir and Minister of Finance Bezalel Smotrich.