It Happened on 5th Avenue
As he does every winter, hobo Aloysius T. McKeever (Victor Moore) moves in to a mansion on New York City's 5th Avenue while its owners are away for the winter and invites all his hobo friends in from the cold. But this Christmas, Mary O'Connor (Ann Harding) comes home unexpectedly after a quarrel with her boyfriend to find her house occupied by jovial street dwellers. To make matters even worse, her father (Charles Ruggles) disguises himself as a hobo to get an invitation to stay in his own home -- and keeps his identity secret in this perennial Christmas favorite about rediscovering family and the joy of being together.