It Started With a Kiss
Debbie Reynolds stars with Glenn Ford as a beautiful, impetuous New York showgirl who dreams of marrying a rich man, but who marries a virtually penniless Air Force officer on a whim -- then puts their love to the test -- in the romantic comedy It Started with a Kiss. Right after Sergeant Joe Fitzpatick (Ford--The Courtship of Eddie's Father) and Maggie Putnam (Reynolds--Singin' in the Rain) wed, he ships out to Spain with his bride ... and she declares her body off limits for 30 days. Now what is a handsome, libidinous young officer to do in a Latin country with a wife who won't let him touch her?