Jackass Presents: Bad Grandpa
86-year-old Irving Zisman is on a journey across America with one of the most unlikely companions, his 8 year-old grandson Billy in "Jackass Presents: Bad Grandpa". Irving Zisman (Johnny Knoxville) and Billy (Jackson Nicoll) will take movie audiences along for the most insane hidden camera road trip ever captured on camera. Along the way Irving will introduce the young and impressionable Billy to people, places and situations that give new meaning to the term childrearing. The duo will encounter child beauty pageant contestants (and their mothers), funeral home mourners, biker bar patrons and a whole lot of unsuspecting citizens. Real people in unreal situations, making for one really messed up comedy.