Janosik
The story of Janosik, a legendary "Central European Robin Hood", based on real XVIII century documents and a romantic legend. Young Janosik, burnt out by war experiences and disappointment in love, joins a team of brigands. Soon after he becomes the troop's leader and is recognized as a brave and honorable commander, he never kills anyone he robs.