JASPAL
Two Punjabi brothers are stuck in lives they want to escape. Jaspal dreams of a woman out of his reach, Vicky dreams of emigrating to Canada. Both are trapped by Sanjay, Chandigarh's Police Chief, who frames them for a murder they did not commit. Their escape means the end of their dreams. They are determined not to let this happen.