I Love You, Beth Cooper
Nerdy teenager Denis Cooverman (Paul Rust) harbors a secret crush on Beth Cooper (Hayden Panettiere), the hottest girl in high school. During his graduation speech, Denis lets the cat out of the bag and declares his love for Beth, who, instead of dissing Denis, shows up at his house later that day and promises to show him the time of his life.