Jerry & Marge Go Large
When retiree Jerry Selbee discovers a mathematical loophole in the Massachusetts lottery, he and his wife go on an exciting, multimillion dollar winning spree with the goal of reviving their small Michigan town. However, when a selfish college student cheats the system, Jerry must find a way to make the game fair for all.