Jesús
Santiago teen Jesús is in a particularly low place and his widower father is fed up with his aimlessness and his getting into trouble. After a night of partying, Jesús and his friends gang up on a boy and beat him so badly that he winds up in a coma. With the police looking for the culprits, Jesús is forced to turn to his father for help.