Jimi Hendrix - Plays Berkeley
This expanded edition of 'Jimi Plays Berkeley' showcases some of the guitarist's finest performances, captured May 30, 1970 at two concerts at the Berkeley Community Theatre. The film documents political unrest and student uprisings juxtaposed against live renditions of "Johnny B. Goode," "I Don't Live Today" and more.