Jumping the Broom
Sabrina Watson (Paula Patton) is a successful corporate lawyer who comes from an old-money family. When she meets Jason Taylor (Laz Alonso), she thinks she's found Mr. Right and eagerly accepts the Wall Street worker's marriage proposal after a whirlwind courtship. However, when Sabrina's aristocratic parents (Angela Bassett, Brian Stokes Mitchell) meet Jason's postal-worker mother (Loretta Devine) at their estate on Martha's Vineyard, the class division seems very wide indeed.