Junkie
A twisted, pitch black comedy about a hapless addict desperately trying to go clean, and his psychotic, devil-may-care brother, who'll stop at nothing to make sure he never does. As Danny's life spirals out of control he must fight tooth and nail to kick his habit and rescue himself from the personal hell Nicky has consigned him to, whilst simultaneously attempting to repair the deeply damaged relationships with his increasingly bizarre friends and family.