Just for Meeting You
Upon transferring to a new high school, the cheerful Xu Nian Nian (Liu Hao Cun) meets her classmate Yang Yi (Song Wei Long), who leans arrogant and standoffish. While their contrasting personalities initially lead to conflict, they eventually develop a close friendship, helping each other grow. Despite their clear mutual interest in each other, the timing and circumstances never seemed quite right, and their feelings and memories eventually fade after graduation. Years later, Nian Nian and Yang Yi run into each other again – and they both find that they're still interested in each other, even after all this time. Will they take the leap to love, or are their feelings best left in the past? This film was adapted from the novel “Just for Meeting You” by Zhang Hao Chen.