Kabadayı
Ali Osman (Şener Şen) is a well known godfather who decided to change his life. By chance, he stumbles upon the only woman who he ever loved but also discovers that she has a son. His son Murat (İsmail Hacıoğlu) and his lover Karaca (Aslı Tandoğan) work in a bar. Meanwhile a wiseguy, Devran (Kenan İmirzalıoğlu) is madly in love with Karaca and is ready to destroy everything that crosses the path between himself and her. The only aim of Ali Osman is protecting Murat and Karaca no matter what.