Kataksha
A news channel's crew visits the most haunting places to cover supernatural occurrences. Sallu, Ashraf, Aiman, and Nazish decide to visit Katasraj Temple in Kalar Kahar, where they meet the strange character named Modi, who is in charge of the temple. A series of strange events leads to the deaths of crew members inside the haunted temple, which are uncovered only by one survivor.