Kill or Be Killed
In the autumn of 1900, outlaw Claude Barbee puts his 'retirement plan' in action, attempting to lead his train-robbing gang across Texas to recover a cash stash hidden after a botched railroad heist. They soon discover they're being hunted by more than just the law - but rather a merciless, unexpected evil quite possibly greater than themselves.