King Gnu Live at TOKYO DOME
King Gnu's first ever performance at Tokyo Dome, which marked the ultimate culmination of their 5 years since the start of the band. Over a two-day run, nearly 100,000 fans flocked to this show with a breathtaking live performance of 24 songs including their classic and the latest hits.